My thoughts on "paper"

Neon Trees

Lieve Lezer,

Vandaag ga ik vertellen over een van mijn lievelingsbands: Neon Trees. Neon Trees is een Amerikaanse alternatieve rock band die je waarschijnlijk wel zal kennen door het liedje Animal. Na de hype van het nummer in 2011 is hun beroemdheid een beetje vervaagd en er zijn niet heel veel mensen die deze geweldige band nog kennen. Maar de band is verdergegaan met muziek maken en hebben heel veel nieuwe leuke nummers gemaakt. De band bestaat uit vier leden, Tyler Glenn de liedzanger, Branden Campbell de bas gitarist, Chris Allen de gitarist en Elaine Bradley de drummer. Naast Tyler zingen de anderen ook vaak mee in de nummers. Het zijn nummers waar je helemaal in op kan gaan en super hard mee kan zingen. De band is heel eigen en alternatief, ik ken geen andere band die op ze lijkt. Op 11 september 2014 hielden ze een optreden inde Melkweg, Amsterdam. Natuurlijk ben ik daar heen gegaan met mijn beste vriendin en hebben we de hele avond meegezongen, foto’s gemaakt en gedanst. Het was enorm leuk en best rustig wat me verbaasde, het is zo een leuke band! En toen bedacht ik me dat dit helemaal niet zo gek was, er zijn genoeg kleine gekke bandjes die niet de hele wereld kent. Een klein publiek maar een hele toffe avond!

Featured image

Als je zin hebt kan je naar een paar nummers luisteren, ook de video clips zijn heel cool. Hier is een link naar een van mijn lievelingsliedjes van deze band Sleeping with a friend: https://www.youtube.com/watch?v=BB7R0ZY9w94

Ik hoop dat jullie even veel van deze muziek zullen houden als ik, maak je maar klaar om te dansen en zingen!

Veel liefs, Laura

Leave a Reply

