My thoughts on "paper"

Mijn doelen voor 2015

Lieve lezer,

Een nieuw jaar en een frisse start. Het fijne aan een nieuw jaar is dat je altijd voornemens en doelen voor jezelf kan stellen. Dat kan je natuurlijk doen wanneer je wilt, maar het voelt altijd alsof het begin van een nieuw jaar je dwingt om vooruit te denken. Voor het komende jaar heb ik ook wat doelen opgeschreven die ik met jullie wil delen.

  1. Gezonder eten na al die maanden vol snoepgoed.
  2. 50 boeken uitlezen.
  3. De popsugar reading challange halen (later schrijf ik hier nog een blog over)
  4. Over gaan naar 4 VWO
  5. Gemiddeld een 7 komen te staan voor wiskunde.
  6. Minder binnen zitten en op avontuur gaan.
  7. Elke week minstens één blogpost plaatsten. (En hopelijk meer lezers krijgen)
  8. Mijn kamer netter houden.
  9. Meer orde in mijn hoofd krijgen.
  10. Meer dingen creëren, DIY’s, tekenen, schrijven etc…
  11. Met links leren schrijven.
  12.  Geld sparen voor en camera. (sparen vind ik nogal lastig, haha)
  13. En vooral heel heel veel genieten!

En dan moeten we er voor gaan werken! Niet alleen fysiek, maar ook een mindsetting moet je soms veranderen. 2015 kom maar op! We maken er met z’n allen een heerlijk jaar van! Allemaal een heerlijk en gelukkig nieuw jaar!

Veel liefs, Laura

Leave a Reply

