Creatief haar

Haar idee, balkon haar idee, bos Haar tekeningen

Lieve Lezer,

Een tijdje geleden keek in in de spiegel, ik had mooie kleren aan, een uitgeslapen koppie en een vrolijke glimlach. Maar toch miste er wat, ik zag mijn haar, wat er zo slordig en hing er zo sluik bij. Dit moet veranderen, dacht ik! En zo ging ik aan de slag, mijn haar werd mijn nieuwe project.

Zoals je ziet op de foto’s ben ik druk in de weer. Het verbaasd me wat je allemaal met je haar kan doen als je al een simpele vlecht kan maken! Ik kon al invlechten en gewoon vlechten, maar ik heb veel nieuwe dingen geleerd! Ik heb de hele middag achter Youtube gezeten en ”hair style” filmpjes bekeken. Verbazingwekkend wat deze mensen allemaal kunnen, zo knap! en toen was het mijn beurt, proberen, proberen en proberen… Natuurlijk wel met leuke muziek op de achtergrond, en soms even een dans/zing pauze. Super!

Het is zo leuk om eens wat anders voorbij te zien lopen dan een meisje met los haar, iets speciaals met je haar doen valt op! Ook is het weer lente, vrolijkheid en luchtigheid knallen we er weer in. Nieuwe kleding, Opgetogenheid en lekker je haar uit je gezicht, dan is je glimlach beter te zien!

Dus zit jij ook in een ”mijn haar is zo saai en er mist iets” bui? Zoek dan eens wat leuke haar idee videos op. Er is voor iedereen wel een goed filmpje te vinden, van makkelijk tot ”the ultimate hair dresser” echt heel gaaf! Als je er al een beetje van bakt kan je ook gaan uitzoeken wat het beste bij je gezichtsvorm past en hoe het het fijnste zit.

Ik heb veel leuke complimenten gehad, echt leuk.

Heel veel succes en veel liefs,

Laura Grace

Leave a Reply

