My thoughts on "paper"

10 weeks challange: 1e week, verzamel spullen van straat

lieve Lezer,

Deze week heb ik mijn ogen op de straat gehouden voor de eerste challange van de 10 weken challange. Ik heb meer spullen gevonden dan ik had gedacht! Super leuk! Er zijn me een boel spullen opgevallen, maar ook is me opgevallen hoeveel troep er eigenlijk op straat ligt. Het i gek hoe wij, als mensen zo de natuur en straten vervuilen. Onze leefomgeving. Maar ook heb ik mooie spulletjes gevonden, hier foto’s van alles!
          

Zoals je ziet, veel mooie dingetjes. Sommige zijn heel simpel, andere echt super gaaf, zoals het kroontje! De schroefjes doe ik bij mijn schroeven verzameling, ik houd mijn ogen altijd al open voor schroeven als ik op straat loop. En de andere spulletjes zet ik neer op mijn kamer. Het elastiekje hoef ik niet per se meer te hebben, deze gooi ik weg. Je ziet op het laatste plaatje dat ik een paar spulletjes in een doosje gedaan heb, dat vind ik leuk ter herinnering.

Ik vond de eerste challange heel leuk om te doen, ik zie al uit naar volgende week! Op volgende zondag de volgende post.

Heel veel liefs, Laura Grace

Leave a Reply

