My thoughts on "paper"

10 Weeks Challange: 2e week, bloemen voor een vreemde

Lieve Lezer,

Deze week heb ik weer een van de challanges gedaan. De challange van deze week luidde: Pluk een boeket (of koop, voor het geval dat je in de stad woont). Doe een mooi lintje om de bloemen en leg ze met een lief (zelfgeschreven) gedichtje voor de deur van een vreemde. Ik heb een lief briefje geschreven, niet te lang. En een mooi bloemetje geplukt uit de tuin. Het was vandaag een super regenachtige dag, dus ik hoop dat ik het zonnetje van een vreemde ben geweest. Dus ging ik vandaag op pad in mijn blauwe hippie broek om een voordeur te vinden waar ik mijn brief en bloemetje wel wilde neerleggen. Een brief van een vreemde, aan een vreemde.

Featured image

Featured image

Featured image

Featured image

Featured image

Featured image

En dat was het dan. Een beetje spannend toch, om zomaar iets voor de deur van een vreemde te leggen. Maar toch gaf het me een fijn gevoel om iets liefs te doen. Eigenlijk had ik graag de reactie gezien van de vinder, maar het onwetende is eigenlijk ook wel leuk. Je kan je helemaal inbeelden hoe het zal zijn geweest. Ik vond het leuk om te doen. Tot gauw, heel veel liefs, Laura Grace

Leave a Reply

