What to do with my hair?

lieve Lezer, 

Ik vind het altijd heel leuk om mijn haar te doen, en speur ook geregeld heel pinterest af naar hairstyles. Ik zit daarna helemaal in the vibe om mijn haar de volgende dag leuk te doen. Maar het lijkt wel alsof al mijn ideeën uit mijn hoofd zijn gevlogen als ik ‘s ochtens voor de spiegel sta. Daar heb ik wat op gevonden! Ik heb op een paar kleine papiertjes wat haarstijlen getekent en die simpelweg met washi-tape op mijn spiegel geplakt.  *excuseer me voor mijn rommelige kamer op de achtergrond. 

       

Super handig en het staat ook nog leuk. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben als je hetzelfde probleem hebt. Oh en de volgende blogpost over the 10 weeks challange komt wat later,  sorry! 

Veel liefs, Laura Grace

Leave a Reply

